Q for quebec

HALLOJ!

Igår fick jag och Lotta hem en oväntad (!) räkning. £790 skulle vi betala? Nä, utan det är det vi kommer betala under HELA vår period i lägenheten, alltså till mars. Kul chock. Igår när vi kom hem hade vår landlord bytt blandaren till duschen = VI KAN NUMERA DUSCHA!!!!!! FYFAN vad skönt. Äntligen! Slippa badkaret.

Nils, en ny kille på jobbet började igår, eller ja "började" dvs började lyssna på samtal. Var pedagogisk och lärde honom ett av våra program. Självklart så fick vi bara ETT hårdvaru samtal (det var hårdvara jag skulle lära honom) på hela dagen, vilket sög rätt så hårt.

Efter jobbet begav sig Jag, Lotta, Hanna, Fredrik, Jon och några andra från Xerox (där Lotta jobbar) till Paisley där vi åt indiskt (inte jag dock) och drack öl. Åkte hem rätt tidigt. Jag och Lotta gick sen till Tesco och shoppade filmer. Hahaha! Film här är ju såååååå billigt. Dör. Haha. Tror Lotta och jag spenderat typ 1000 kr på film den här månaden, sammanlagt.

Idag är det sjukt segt på jobbet, tvingat Nils att läsa bloggar. Haha. Något roande för hans del *not*. Men har man tråkigt så har man. Jag läser bloggar medan Nils studerar får. Blondinfåret speciellt. Japp. Han har upptäckt att under morgonens gång går fåren åt vänster på fältet här utanför.

Äsch ska väl göra någon nytta (dvs läsa fler bloggar) hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0