korv

Hejhejhejhejhej.

En snabb visit förbi sverige i helgen. Hela fredagen spenderades med jobb och flyg. SÅ SKÖNT ATT SOVA I SIN EGNA SÄNG JA DU ANAR INTE!! På lördagen runt lunch träffade jag Rasmus, vi fikade och kollade på brandbilar ;) Haha. Hela stockholm var fullt av räddningsbilar, tydligen någon ganska allvarlig brand i tunnelbanan. På eftermiddagen åkte jag till Handen för att träffa Baffe <3. Köpte jacka på H&M. Älskade H&M. Kvällen spenderades med god mat + familj, och utgång med Jaffa. Skönt!. Hetsigt, men skönt. På söndagen åkte jag hem till Rebeccas mamma för att hämta lite grejor som låg i stallet som jag behövde. Jappjapp, sen åkte jag ju hem till Greenock igen obviously. HEHE!

Ja, nu är jag återigen på jobbet. Sitter och dricker varm choklad och chillar. Men vi hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0