hej

I måndags var jag och Lotta tvugna att gå till vår mäklare. Tydligen hade min inbetalning blivit fel. Istället för £237,50 hade banken bara för över £37,50. Vi passade på att få en ny nyckelknippa och säga till om det vi vill ha fixat. I vår lägenhet kan man inte duscha, bara bada, eftersom blandaren i duschen verkar sönder (?). Det kommer BARA varmvatten när man ska duscha, och det är asvarmt. Sen funkar inte porttelefonen heller, den verkar felkopplad så när vi provar att ringa på olika nummer kommer vi till andra i huset. Sen kan vi inte heller öppna vår ena ugn (vi har dubbelugn). Hur som helst så ringde de från mäklaren idag, och vår landlord ska komma förbi och ta en titt på duschen. Så skönt! Även fast jag tycker det är nice att bada så blir det lite jobbigt i längden, speciellt på morgonen när man vill ta en snabb dusch för att vakna till.

Igår gick jag, Lotta, Henriette, Line, Katrine och Ingelin till James Watt och åt middag. Rumpsteeek i mitt hjärta! OSKAR HÄR DU KOMMER HIT SKA VI GÅ TILL JAMES WATT. You will love it, and me (for leaving so much food on my plate). För övrigt har jag köpt VÄRLDENS SÖTASTE jacka, my god. Alltså.. åh. Ja, ni ska få en bild på den senare ikväll. Funderar för övrigt på att köpa en lite smidigt och halvdålig kompakt digitalkamera. Känns så jobbigt att släpa runt på systemen hela tiden, därför jag aldrig tar några bilder.

Idag ska vi till Old Bank Bar för att se på fotboll. Det är skottland mot några. Vinner skottland får man en gratis öl. Haha! Idag fyller förresten Christina 19 år <3. På lördag ska vi ha en tjejmiddag med Mig, Chirstina, Lotta och Line. God mat, skvaller och mys. Precis som det ska vara. Vi hörs mer imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0