e as in echo

Hej Alla!

Sitter återigen en dag på jobbet. Igår fick jag ett jobbigt samtal PRECIS när jag skulle sluta. Ett företag ringde in och ville felanmäla 25 scanrar (ni vet såna som finns på ica och så, självscaning). Eftersom det var olika fel på varje scanner så var jag tvungen att felanmäla dessa var för sig. Tog mig en timme. WOHO! Och då ska det tilläggas att jag inte behövde göra allt själv, fick hjälp av en tekniker.


Nu sitter jag och pratar dieter med Elin. Och appropå dieter så ska Jag, Lotta och några anna till James Watt ikväll och äta. De har sån bbq tuesday där på tisdagar (dooh). Rumpstek + potatis + valfri drink =  £5. Fem pund för allt det, ingenting. Sen om man köper två rumpstek och en flaska vin kostar det £14. Inte heller mycket. Kanske inte det bästa vinet man får då men iallafall. Efter James Watt ska vi hjälpa Hanna att flytta. Jappjapp.... På fredag börjar en ny kille i mitt team. Nils, som jag träffade igår när vi var och tog en öl på James Watt (återigen) tillsammans med Lotta, Hanna och Jesper. Det är Jespers två kompisar som ska börja, en på xerox och en här där jag jobbar.

Ja, ska väl jobba på nu då, vi hörs sen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0