comfort break

Hej,

Länge sen jag uppdaterade. Har haft annat för mig, Jag och Lotta har flera gånger varit ute och bara "kollat" på stan, men som självklart har resulterat i shopping. I förrigår köpte jag dekorationskuddar till sängen. £5 st, utförsäljning var det, då går det ju inte att motstå.

Skriver lite mer sen.

Saker jag har lärt mig hittils;
- Oskar, du skulle aldrig få plats att sitta på bussen. Benutrymmet på bussen suger, dvs skulle du få använda handikapplatserna (där ytrymmet är bättre). :) Cheers, mate!
- Nedsen i vår trappuppgång gillar inte Lotta och mig.
- Gå inte till Tesco med mycket pengar i fickan. Lotta och jag spenderade 100 pund senast vi var där.
- Innehållsförteckningar här är rätt cp. Det står ofta följande; "This does not contain nuts, and is not made in a factory containing nuts. This product may contain trace of nuts". Förstår någon logiken i detta?
- Något som är jävligt bra dock, gällande innehållsförteckningar, är att det ALLTID (eller ja 90% allt) så står det hur man ska tillaga grejorna. Alltså om man måste tina först osv.
- Har skrivit detta förut, men värt att nämnas igen, det regnar alltid.
- Under dagens lopp går fåren/korna åt vänster på åkern (vi har en "kulle" utanför jobbet precis). De börjar åt höger och går sakta men säkert åt vänster. 
-  Utelivet här är något annorlunda gällande tjejernas kläder och look. Håret har de fixat hos frisör (eller så är de jävligt duktiga på håruppsättningar), de går i noll kläder och höga klackar (som ingen av dem kan gå i, inte ens nyktra, så de ramlar tjugofyrasju).
- Jag är klumpig. Har ramlat igen.


Kommentarer
Postat av: Lena

Kor är inte alls så dumma som de anklagas för.... de begriper rent instinktivt att det är något fel på högersidan och drar sig därför mot vänster! Någt att tänka på Emma!

Häpp!

2009-09-26 @ 02:14:26
Postat av: Maria

Hej



Vet att jag är lite sent ute eftersom denna video har med i morgon kväll (lördag) att göra men tycker du ska kolla den. Jag tycker den är mysig och musiken passar till videon. Videon finns på youtube och jag har bifogat länken till videon på URL :) Titta / lyssna och njut :)

2009-11-06 @ 16:50:52
URL: http://www.youtube.com/watch?v=BrTyOxD5y_c
Postat av: Erik

Här händer det ju mycket

2009-11-27 @ 16:57:04
Postat av: Mamma

nä, det är fullständigt stiltje! SUCK!

2009-11-29 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0