all i've ever wanted is money in my pocket

Let's do as I usally do:

Friday;
Efter jobbet åkte jag till James Watt och åt mat med Henriett + resten av Xerox (norskarna då). Sen var det hem till Elin som gällde. Elin var snäll och hade ordnat en överraskningsfest till Ulrika. Så det var trevligt. Efter det följde jag med Nico in till Glasgow där vi träffade Line, Niels och Johanna. Vi var först på en sportbar och sen var det klubb som gällde. Blev fast i Glasgow, då inga bussar gick hem till Greenock - var tvungen att ta taxi.. Kul att betala. *not*

Saturday:
Degade hela dagen. På kvällen åkte jag och Lotta till Christina där vi lagade mat åt henne som en försenad födelsedagspresent. Vi dukade fint och gjorde iornding. Efter det blev det james watt. 7 pitcher senare, och några öl begav sig Lotta och Chirstina hem. Jag festade vidare men åkte senare hem jag också.

Sunday:
Gick hem till Line på eftermiddagen där vi kollad på film och allmänt degade. Yes! Köttbullar med pasta på kvällen (hej-jag-saknar-sverige).

Monday:
Jobba och sen gå till Tesco. Vi storhandlade, as we always do when we are at tesco. HEHE

ah puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0