Let's shoot em'

Yes! Dagen är inne, känns som att jag har tusen saker att göra. Idag åker jag och Lotta iväg. Känns jätteskönt att det äntligen blir av. Visst kommer man sakna alla här hemma, men samtidigt är det en stor erfarenhet som i sin tur kommer skapa möjligheter. Nu har jag äntligen löst mitt "packproblem". Utnyttja måtten till max är det man får göra. Ryanairskitarna som vi ska åka med har ju jättemånga regler för hur man får ta med sig bagage osv. Självklart har jag två väskor (en som checkas in och en kabinväska) som precis passar dessa mått med någon millimeter i marginal. 

Idag var jag först hos tandläkaren, sen fixade jag naglarna så jag blev lite fräsch. Sedan ska jag säga hejdå till lite vänner. Efter det så är det PACKA som gäller. Jag borde ha på den här städarsången som finns i askungen ni vet. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej då min älskade unge! Sprid ut Dina vingar och glöm aldrig att vi älskar Dig och alltid kommer att finnas för Dig.



Och glöm inte - Carpe Diem - Amor Fati!!



Mamma

2009-07-20 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0