Imorgon händer det

Idag ska jag göra färdigt allt! Känns.... jadu.. kul som fan faktiskt (seriöst). Men samtidigt lite nervöst.

Igårkväll åkte jag hem till Jonas i Enebyberg. Rebecca agerade söt husmor, som vanligt, och bjöd på mat (rester ioförsig men det var väldigt gott!). Sen pratade vi hultan och allmänt chillade till youtube. Stackars Jonas, jag och Rebecca tvingade honom se Walk the Line fast han egentligen inte ville, självklart skulle vi också peta på honom och sånt så fort han somnade. Äsch, är man med oss får man faktiskt stå ut med det ;). "Ta farvälandet" blev sorgligare än vad jag trodde, I will miss you two, men vi ses snart igen ju!

Nä, bäst att gå upp och göra sig iordning! :)
Vi hörs

Kommentarer
Postat av: jonas & rebecca

Tja inte var ni snälla mot stackars mig iaf (jonas).



Ha det bra i skottland!

2009-07-20 @ 10:07:23
Postat av: Rebecca

Gummsan! Ska egentligen sova nu, men jag vill istället sträckläsa din blogg. Funderar på att starta en egen, så människor i Sthlm har någon aning om vad jag håller på med. Fast frågan är hur man startar en blogg, det får du hjälpa mig med tror jag ;) du som är så grym på det!! =D Fick mina naglar fixade av min halvsyrra idag, så det är lite svårt att hantera tangentbordet när man är ovan. Saknar dig redan min söta vän!!! <3 XXX

2009-07-25 @ 01:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0