Förberedelser

Jadu, det är en del saker som måste ordnas innan resan. Först och främst håller vi på att sälja vårat hus så det gäller att packa alla de grejorna, sen är det ju utlandsflytten. Ska göra lådor, en för saker som inte ska skickas, respektive en som ska skickas, en med kläder och en utan kläder osv. You name it!

Ska försöka få det här gjort någon gång, för senare ikväll ska jag grilla tillsammans med min älskade bror Junior och hans flickvän Sally. Till skillnad från många andra av mina vänner tycker jag faktiskt om att umgås med mina syskon.

Imorgon ska jag som sagt se Harry Potter med Rasmus, Lotta och Oskar plus några till. På fredag ska jag träffa Jaffa, Malin och Sophie. Mycket som händer nu.

NÄ nu måste jag faktiskt fixa det här, jag börjar bli sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0