2 more days

Jappjapp, det börjar närma sig minst sagt. Har packat en del, men det är mycket man är så osäker på att man ska ta med sig, jag menar, det är ju dyrt att skicka. Igår var en slappdag, träffade Sophie i stan för en fika innan vi skiljdes åt och sa Hej då. Dock var det inget sorgligt tillfälle. Det var mest ett "vi ses snart"-tillfälle. Senare på eftermiddagen åkte jag hem till min bror (som för övrigt bor nästan granne med mig) eftersom jag var själv hemma. Snäll lillasyster som jag är (självgod) lagade jag mat och rengjorde köket åt honom. Stackarn har ju  fått ryggskott så lite får man ju hjälpa till. Efter maten slappade vi med tv och Guitar Hero, vilket jag har blivit mycket bättre på. Vet inte om det är något att skryta om ioförsig, men ändå.

Fick bekreftelse från IBM igår, jag får ledigt två dagar i slutet på Aug, för min andra bror som bor i Monaco ska gifta sig. Han valde att vara krånglig och ska gifta sig i Italien, inte så konstigt kanske, med tanke på att det är en italienska han gifter sig med.

Idag ska jag träffa Rebecca och Jonas för att säga Hej då, det ser jag inte fram emot (hejdå sägandet alltså). Vad vi ska hitta på har vi inte bestämt än. Ska försöka packa lite till snart, behöver dock mammas hjälp, så jag får vänta tills hon kommer hem.

Nä, nu ska jag ringa och boka nageltid. Puss.

Kommentarer
Postat av: lotta

Emma när ska du dit då? jag har ju hennes jacka..

2009-07-18 @ 13:53:08
URL: http://adorabley.blogg.se/
Postat av: Matilda

omg, jag är fett närvös för din resa :'D men du är en vuxen kvinna! du klarar det galant tror jag :D <3

2009-07-19 @ 00:17:13
URL: http://mrmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0