Välkommen till ibm, du talar med Emma.

Tja,

pallade inte blogga igår tyvärr. Jag fåt sån migrän av att stirra på en datorskärm hela dagarna, så jag ska gå och skaffa glasögen. Förhoppningsvis får jag det betalt av manpower. Igår gjorde jag fiskpinneliknande fileér med ris och citronsås till middag, samma sak till lunch idag då. Ikväll och lunch imorgon blir det köttbullar med pasta minsann.

Egentligen får vi inte använda internet på jobbet, men alla gör det ändå. Konstigt att de inte stänger av det. Men jaja. Har fått en egen dator nu, och tillgång till alla programmen så jag har börjat svara själv nudå. Det går rätt så bra. Tror ni inte att det första samtalet jag tar själv vid min dator är med en som pratar danska. Fattade ju inte ett dyft.

Idag ska vi väl städa lite och sådär till festen. Just nu sitter jag och väntar på samtal. Ingenting speciellt intressant. Rebecca om du läser detta - jag har hittat ett flyg till dig. Skulle vara bra om du kunde vara inne på skyp ikväll..


Bloggar mer sen, vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0