thank god it's friday

Hej,

sitter återigen på jobbet. Första dagen efter sjukledighet. 
Ikväll har jag flera alternativ att spendera mina senare timmar med. Antingen ska jag äta födelsedagsmiddag med Ulrikas pojkvän på ett indiskt ställe i Glasgow eller så ska jag umgås med Elin. Lotta pratade om att det var Singstarkväll hos Fredrik ikväll också, så vi får se vad som händer.

Imorgon har Jill födelsedagsfest, så vi ska till henne. Dock måste jag vila lite eftersom jag fortfarande går på antibiotika. Nästa helg ska jag till ITAAAAALIEN!!! Fy satan vad skönt!! Min ena bror gifter sig utanför Rimini, så skönt att komma till värmen. Dock är jag bara borta från fre-mån. Ska dessutom byta flyg två gånger i varje riktning. Inte så nice, men vad gör man.

Vet inte riktigt vad mer jag ska säga.
Vi hörs sen.

Puss mina hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0