Sjuuuk

Hej igen.
Sorry att jag är så seg på att uppdatera.

I en dryg vecka nu har jag kännt mig krasslig och inte mått så bra, kanske inte direkt bästa medicinen att festa när man är sjuk men vadfan. Gick iallafall till doktorn i måndags. Först fixade vi mitt National Insurance number (typ som personnummer så man är registerad så att jag får sjukvård gratis). Sen blev det läkarbesök. Han kostaterade att jag har en infektion och måste gå på antibiotika. Hemma tills på måndag ska jag vara också. Jappjapp.. Och för en gångs skull är det så jääääääääääävla tråkigt att vara hemma. Finns ingenting att göra. Försöker spendera tiden med film och sömn, går inte så bra när man hostar 24/7.

Igår fyllde Jill 20, även fast jag var sjuk ville jag gå förbi med en blomma och gratta henne. Vi trodde vi skulle äta midda och sånt där men Jill är rätt dålig på att planera, allt blev improviserat. Hur som helst bestämde jag och Lotta oss för att dra när 80% av de som var där var holländare, och pratade holländska. Inte så kul.

Idag spenderade jag återigen en hostande dag hemma. Börjar dock må lite bättre. Nu har huvudvärken och öronont gått bort, nu väntar jag bara på att hostan ska avta. Idag när jag och Lotta skulle förbi stan för att handla mat så ramlade jag mitt i gatan, där det itne är övergångsställe. Haha. Lyckas skrapa upp hela ovansidan på foten och ena knät. Snyggt alltså. Överkörd blev jag inte, tur det.

Lite svar på frågor jag fått som kommenater:
Rasmus: Hur vi har råd? Jadu, vi får lön som alla andra. Taxi och sprit är VÄLDIGT mycket billigare. En drink kostar väl 30 kr ungefär, en taxiresa (beroende på längd iochförsig) kostar väl 50-100 kr... Mat (om man köper tescos egna) och kläder är generellt mycket billigare också.
Baffe: Alla som vill får komma hit när de vill. Så självklart får du komma när du vill, även om det är imorgon eller om en månad. Säg till innan bara :)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

åhå där ser man. saknar er som fan :(

2009-08-13 @ 13:23:58
URL: http://www.youtube.com/vobb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0