progressive

Hej Bloggen,

I söndags sov jag nästan hela dagen, vilket var rätt skön eftersom vi hade festat kvällen innan hos Jill. Mycket lyckad fest skulle jag vilja påstå. I måndags jobbade jag igen, gick väl helt okej. Tanten som tar hand om sjukintyg ville att jag skulle skriva på papper och det lät som om hon var lite smågrinig. Mja, men jag överlever. Minns inte riktigt vad mer vi gjorde i måndags.

Igår på  jobbet skulle jag egentligen ha utbildning i Lotus notes (programmet vi använder för mail osv). Men Lauren, som har hand om statistik osv, kom springade och sa att de desperately needed me on the line. På VÄXELN dessutom (jag inte har inte gjort växel tidiagre och man ska egentligen få utbildning på det). Den som gjort schemat har gjort så att Ulrika och Katrine (de enda på växeln den dagen den tiden) hade rast samtidigt. Så det var 9 abondon calls (övergivna samtal) när de kom tillbaka. Haha. Det blev att sitta en halvtimme med Ulrika och sen köra igång. Inte kontstigt att jag gjorde fel. När man växlar ska man ju trycka på vissa knappar, jag gjorde fel så Ulrika trodde det var fel på telefonen. Två tekniker från andra huset kommer hit och kollar på telefonen, de kan inte för sina liv se vad som är fel med den - till de ser att det är jag som trycker fel. Haha. Gott skratt fick vi alla.

Efter jobbet gick jag till optikern. Efter att ha varit översynt med brytningsfel hela sitt liv går man till att vara närsynt. Glasögon here we come! Har beställt brillor nu, kommer nästa vecka nångång. Efter det gick vi till James Watt (en krog) och käkade middag med Jon, Lisa, Henriette och Henriettes flatmate.. Rumpstek i mitt hjärta! Effer det gick vi till Old Bank bar, eftersom det var derby på tv. Celtic mot Arsenal. Alla var där så vi tänkte varför inte. Spenderade kvällen med drinkar och gott sällskap. På vägen hem gick vi förbi Tesco och köpte Ben and Jerry's då tesco har rea på det den här veckan. Haha. Tur att vi gick igår, allt var nästan slut.

Idag ska jag till frisören med Lotta, vi ska klippa oss och efter det är det Sing Star-kväll hemma hos Jon eller Fredrik. Minns inte vem av dem det var vi skulle till. Men det blir säkert kul hur som helst. På fredag drar jag till ITAAAAALY! Woho!

Nä nu ska jag fortsätta jobba.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0