housewarmingparty

Hej,

idag har jag tagit massa samtal på jobbet. Det gick finemang! Vad annars har jag gjort? ingenting speciellt. Börjar bli sjuk. Oroar mig för svininfluensa eftersom jag tycker att jag har typ alla symtom, tur att jag har sån medecin med mig så jag tar den och om det är det så försvinner det fort. Annars lär det vara en vanlig förkyldning.

Igår köpte jag världens finaste klänning, som jag ska bära på min ena brora bröllop i slutet på aug, i italien. Jätteskönt att äntligen hitta något fint att ha på sig. På fredag ska vi ha inflyttningsfest.

Här kommer lite bilder på lägenheten. Finns dock ingen bild på badrummet och på vardagsrummet, men det kommer.
Puss

       

Kommentarer
Postat av: Stephanie

gud vad härlig lägenhet du har fått tag på!

2009-08-05 @ 03:23:54
URL: http://stefsy.blogspot.com
Postat av: Rasmus

snygg lägenhet.. jag vill ha mer bilder och kräver plalösning NOW. jag är seriös

2009-08-06 @ 20:00:33
URL: http://www.youtube.com/vobb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0