bbbbbbbbbbum

Hej alla små,

I veckan har jag jobbat (dooh). Inte hänt speciellt mycket. Efter Italien var jag trött så jag har för det mesta tagit det lugnt (med untantag för i lördags). Jag har kollat på Twilight flera gånger den här veckan och börjat läsa den tredje boken Eclipse. Mycket bra bokserie skulle jag vilja påstå.

I fredags bokade jag en resa hem till sverige, så jag kommer hem i helgen, alltså den 4e. Stannar bara till den 6e iochförsig, men ändå. Det ska bli skönt. Planerar att träffa lite familj och vänner, äta kräftor och köpa skor som inte läcker (!). Här är det blött hela tiden, och skorna som säljs inne i Greenock är inte direkt de bästa eller snyggaste. Orkar inte pallra mig in till Glasgow för det. Det är typ som att åka från uppsala till sthlm om man ska jämföra. Så jag köper, där jag vet var det finns, när jag kommer hem istället. Ska även försöka köpa med mig Grillkrydda och lite sånt som man inte kan få tag på här.

På lördagen hade Lotta och Hanna bbq at Anton and Anti's place. Haha. De har en stor trädgård, så de hade bett om att få vara där. Jag, Christina, Katrine och Bjarte drog till Word up, en klubb här i Greenock, senare på kvällen. Träffade återigen min personalchef där (vilket har hänt förut). Bjarte försvann mystiskt runt ett, så jag och Katrine spenderar resterande timme med att leta efter honom tills vi bestämmer oss för att ge upp. Åkte hem rätt tidigt runt 2, till Elin, Ingelin och Bjartes (de bor tillsammans) lägenhet, där Katrine skulle få sova över. Elin var snäll och lånade ut en säng till mig också. Haha... På morgonen får jag och Katrine reda på att Bjarte åkte hem vid ett, rätt onödigt att vi hade gått runt och letat efter honom då, minst sagt. Elin och jag spenderade dagen med att ha ett impulsivt (inte planerat) vännermaraton. Bara blev så.

På söndagskvällen tog Lotta, Hanna. Henriette och jag tåget ut till Gourock där vi åt middag. SJUUUKT dålig service så att du anar inte. Först får vi vänta 45 min på att maten ska komma och sen är de allmänt dryga. Missade tåget hem också så att vi fick vänta en halvtimme. Kul - not.

Nu sitter jag på jobbet och allmänt segar. Köpte förresten ny väska och en jättesöt mössa/stickad basker i fredags på Tesco, I like tesco. Och när vi skulle köpa Öl där hade Lotta, enligt tesco, inte ett giltigt legg (jag och Hanna hade dock, samma sorts legg fast från nordea och Lotta från handelsbanken, jag hade körkort också) så vi fick inte köpa grejorna. Så sjukt irriterade och så otroligt larvigt. Men whatever.

Kommer börja blogga lite oftare än en gång i veckan, det lovar jag. :) Ska även försöka slänga in lite bilder nästa blogg.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0